مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی
خرید اینترنتی یکی از انواع روش‎های انجام تجارت الکترونیکی است. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم واژه ی تجارت الکترونيکى به معاملات الکترونيکى اشاره دارد که از ازطر...
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی آمار مطالب
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیکل مطالب : 32
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیکل نظرات : 1

مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی آمار بازدید
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیبازديد امروز : 45 نفر
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیبارديد ديروز : 0 نفر
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیبازديد هفته : 76 نفر
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیبازديد ماه : 82 نفر
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیبازديد سال : 1525 نفر
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیبازديد کلي : 15042 نفر

مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی وضیعت آنلاین
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیافراد آنلاین : 12 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی

خرید اینترنتییکی از انواع روش‎های انجام تجارت الکترونیکی است. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم واژه ی تجارت الکترونيکى به معاملات الکترونيکى اشاره دارد که از ازطريق شبکه‌هاى ارتباطى انجام مى‌پذيرد.
در آغاز، خريدار يا مصرف‌ کننده در اینترنت به جستجوی یک مغازه مجازی می پردازد و از طریق خود وب سایت یا پست الکترونیکی سفارش کالای مورد نظر خود را می دهد و در نهایت آن را تحویل می گیرد. مشخص است که به این ترتیب فرآیند کلی چرخه ی خرید کالا به سادگی و سرعت صورت می گیرد. صورت حساب نیز به صورت نقدی و از طریق درگاه های الکترونیکی انجام می شوند. یا خریدار از طریق کارت اعتباری به کارت فروشنده واریز و شماره پیگیری را در اختیار او قرار می دهد. این روند شامل خرید پستیهم می شود که مصرف کننده پول را در خانه به پست تحویل داده و سپس کالا را دریافت می کند. تجارت الکترونيک درواقع فرآيند خريد و فروش محصولات و خدمات برروى شبکه اينترنت مى‌باشد و مى‌توان آن را به چند گروه: تجارت بين بنگاه و مصرف‌کننده يا مشترى (B2C)، تجارت بين بنگاه و بنگاه (B2B) و تجارت بين مصرف‌کننده و مصرف‌کننده (C2C) تقسيم نمود. که در اين ميان فعاليت‌هاى تجارى عمدتاً در چارچوب B2B و B2C متمرکز گرديده‌اند. هرچند در آينده فعاليت‌هاى تجارى B2A و C2A نيز قابل پيش‌بينى مى‌باشند که در ادامه به معرفى هريک پرداخته شده است.

در تعریف دیگر تجارت الکترونیک انجام کلیه فعالیتهای تجاری با استفاده از شبکه‌های ارتباطی کامپیوتری، به ویژه اینترنت است. تجارت الکترونیک، نوعی، تجارت بدون کاغذ است. به وسیله تجارت الکترونیک تبادل اطلاعات خرید و فروش و اطلاعات لازم برای حمل و نقل کالاها، با زحمت کمتر و مبادلات بانکی با شتاب بیشتر انجام خواهد شد. شرکتها برای ارتباط با یکدیگر،محدودیتهای فعلی را نخواهند داشت و ارتباط آنها با یکدیگر ساده تر و سریع تر صورت می‌پذیرد. ارتباط فروشندگان با مشتریان نیز می‌تواند به صورت یک به یک با هر مشتری باشد. به عبارت دیگر، تجارت الکترونیک نامی عمومی برای گستره‌ای از نرم افزارها و سیستم‌ها است که خدماتی مانند جستجوی اطلاعات، مدیریت تبادلات، بررسی وضعیت اعتبار، اعطای اعتبار، پرداخت به صورت روی خط، گزارش گیری و مدیریت حسابها را در اینترنت به عهده می‌گیرند. این سیستم‌ها زیربنای اساسی فعالیتهای مبتنی بر اینترنت را فراهم می‌آورند. هدف از بکارگیری تجارت الکترونیک، ارائه روشی جدید در انجام امور بازرگانی می‌باشد. به واسطه این روش، تاجران قادرند که محصولات و خدمات خود را به شکل تمام وقت و به تمام خریداران در سرتاسر جهان - مستقل از مرزهای جغرافیایی و ملیتها -عرضه کنند.
بسیاری از مردم، تجارت الکترونیک را منحصر به خرید و فروش از طریق شبکه اینترنت می‌دانند، در حالیکه این امر فقط بخش کوچکی از تجارت الکترونیک را تشکیل می‌دهد و این مفهوم اکنون گستره وسیعی از جنبه‌های مختلف تجاری و اقتصادی را دربرگرفته‌است. به سادگی می‌توان هرگونه فعالیت تجاری و مالی بین موسسات و افراد مختلف را در حیطه تجارت الکترونیک گنجاند.
تجارت الکترونیک روش دیگری برای تبادلات الکترونیکی اطلاعات و انجام مبادلات تجاری است که یک پل الکترونیکی را بین مراکز تجاری ایجاد کرده‌است. تجارت الکترونیک با حجم کمتری از اطلاعات که لزوما در قالب یکسانی نبوده و بین مردم عادی رد و بدل می‌شود، سر و کار دارد. تجارت الکترونیک در ابتدای پیدایش خود، چیزی بیش از یک اطلاع رسانی ساده تجاری نبود و هرکس می‌توانست محصولات خود را با استفاده از صفحات وب بر روی اینترنت تبلیغ نماید. آمار منتشره از ۵۰۰ شرکت نشان می‌دهد که حدود ۳۴ درصد از آنها در سال ۱۹۹۵ و حدود ۸۰ درصد در سال ۱۹۹۶ از روش فوق برای تبلیغ محصولات خود استفاده کرده‌اند.تا پایان سال ۲۰۰۱ بیش از ۲۲۰ بیلیون دلار معاملات مالی توسط صدها سایت تجاری بر روی اینترنت انجام پذیرفت.



مشاهده پست مشابه : دانلود آلبوم تصویری جدید رضا یزدانی به نام نوستالژی
[ شنبه 9 آبان 1394 ] [ 21:11 ] [ Amir ][ بازديد : 206 ]
آخرين مطالب ارسالي
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی اینفوگرافیک در طراحی سایتتاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا)تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی در طراحی سایت چکار نکنیم؟تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی اهمیت محتوا در طراحی سایتتاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی قواعد و اصول طراحی سایتتاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی رعایت اصول سئو در وب سایت جوملاتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی چگونگه نیازهایتان را به طراح وب سایت تان بگوییدتاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی طراح سایتتاريخ : جمعه 27 فروردين 1395
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی شرکت راتینتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی نقش اینفوگرافیک در طراحی وب سایتتاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
صفحات سایت
تعداد صفحات : 6

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو