مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی
برای اینکه بتوانید ترافیک سایت خود را افزایش داده و کسب کار خود را رونق بخشید باید این نکات را در طراحی وب سایت خود رعایت کنید. پس به نکات زیر دقت کرده و قبل از...
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی آمار مطالب
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیکل مطالب : 32
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیکل نظرات : 1

مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی آمار بازدید
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیبازديد امروز : 34 نفر
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیبارديد ديروز : 0 نفر
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیبازديد هفته : 65 نفر
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیبازديد ماه : 71 نفر
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیبازديد سال : 1514 نفر
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیبازديد کلي : 15031 نفر

مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی وضیعت آنلاین
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشیافراد آنلاین : 5 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی

یک شیوه ی مؤثر در شناخت دیدگاه مردم، درخواست از آنها برای ایجاد ترکیبی از تصاویر وکلمات برای بیان ایده های خود در مورد برند مورد بحث است. هدف، بیان ادراکات و دیدگاه های مردم درباره برند موردنظر بدون لزوم استفاده از واژگان عاریتی از سمت انسان شناس یا روانکاو می باشد. البته نام های تجاری می توانند با اصطلاحاتی از سوی این افراد توصیف شوند و محتملاً این کار توسط آژانس تبلیغاتی خواهد بود، اما از سوی اکثر مشتریان غیر متحمل می باشد یا آنها به انجام این کار عاجز و بی میل هستند و مهم در اینجا ادراکات و دیدگاه های مشتریان است که می خواهیم درک کنیم نه آژانس.یک گروه شش یا هشت نفری از بازار هدف خود شامل مشتریان و مشتریان احتمالی را مشخص کنید و آنها را جلوی بسته ای از روزنامه ها و مجلات- هرچیزی از اسب و سگ تا سلام!- بنشانید. به آنها قیچی و چسب بدهید و از هرکدام از آنها درخواست کنید تا یک برگه A1 را با کلمات و تصاویری که احساس می کنند بیشتر برای برند شما برازنده و مناسب است، بپوشانند.شما در اینجا با مهارت هنری آنها کاری ندارید، فقط تداعی هایی که برند شما در ذهن آنها ایجاد می کند اهمیت دارد. این تداعی ها ممکن است بد یا خوب باشند و از همه مهمتر، آیا آنها تداعی هایی بودند که شما قصد ایجاد آن را داشتید؟ ابداعات افراد اغلب اوقات شما را به تعجب وشگفتی وا می دارد، گاهی اوقات شما را ناامید می کند و تنها بعضی اوقات ممکن است شما را پریشان و افسرده می کند.فرض کنیم محصول شما یک نوشیدنی کوکتل غیرالکی برای طبقه سطح بالا و مرفه اجتماعی باشد. زمانی که برند موردنظر برای موقعیت گذاری خود به عنوان یک “تجربه طعم” وجدآور دارای اشاره هایی به صحت مزاج و سلامتی در کنار تصاویری از حریره ی نخودفرنگی یا “جوانک هایی” شکم گنده مزین و همراه شود، این اقدام شما می تواند نگران کننده و مشوش کننده باشد. موضوع مهمی که شما نیاز دارید بدانید این است که آیا برند همان گونه که موردنظر شماست با مشتری ارتباط برقرار می کند و پیام موردنظر شما را به مشتری منتقل می کند؟گروه شرکت کننده در این برنامه ممکن است از تصاویر و کلمات دیگر نام های تجاری در ترکیب تصاویر خود استفاده کنند که اشاره بر توازن و همسویی ارزش ها و عقاید نام های تجاری دارد که می تواند برای مدیر برند سودمند باشد. اگر دیگر نام های تجاری استفاده شده در ترکیب تصاویر و کلمات، رقبای نزدیک شما هستند، پس شاید موقعیت گذاری شما هنوز به حد کافی دقیق نیست؟ اگر نام های تجاری بکاررفته توسط آنها از برند شما بسیار فاصله داشته و متفاوت باشند، آنوقت این قضیه بسادگی می تواند فرصتی برای مقداری سرقت خلاقانه باشد- متخصصان و افراد حرفه ای آن را تحقیق و پژوهش می نامند. عرفاً، تصاویر استفاده شده توسط گروه، پیوندی قوی بین ظاهر و خصوصیت یک برند و آن شخص را بیان می کند. توصیف برند به عنوان یک شخصیت از اهمیت زیادی برخودار است: افراد در کنار یکدیگر هویت پیدا می کنند- آنها می توانند مردم را دوست داشته باشند، یا از آنها متنفر باشند...در توسعه ماهیت برند خود یعنی جاذبه و هویت آن، شخصیت یک معیار ارزشمند است. شما یک شخصیت خاص در ذهن خواهید داشت، شاید یک شخص واقعی، و این روش ترکیب تصاویر و کلمات در به نمایش آوردن میزان نزدیکی شما به هدف موردنظر خود کمک خواهد کرد.

مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی



مشاهده پست مشابه : آموزش اولیه کار با نرم افزار wincc
[ پنجشنبه 27 آذر 1393 ] [ 12:48 ] [ Amir ][ بازديد : 296 ]
آخرين مطالب ارسالي
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی اینفوگرافیک در طراحی سایتتاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا)تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی در طراحی سایت چکار نکنیم؟تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی اهمیت محتوا در طراحی سایتتاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی قواعد و اصول طراحی سایتتاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی رعایت اصول سئو در وب سایت جوملاتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی چگونگه نیازهایتان را به طراح وب سایت تان بگوییدتاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی طراح سایتتاريخ : جمعه 27 فروردين 1395
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی شرکت راتینتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی نقش اینفوگرافیک در طراحی وب سایتتاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
صفحات سایت
تعداد صفحات : 6

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو