مراحل طراحی سایت, طراحی سایت واکنشی | |||
|
شما کاملا مطمئن شوید که هر دو طرف در همان صفحه هستند. به یاد داشته باشید که زمانی که یک طراح وب صحبت می کند در مورد درجه حرارت رنگ، او در مورد پیش بینی روز بعد صحبت نمی کنم.به یاد داشته باشید، شما در استخدام یک طراح وب حرفه ای چون شما می خواهید به دنبال حرفه ای وب سایت و شما نمی تواند آن را برای خودتان انجام دهید. بنابراین، اعتماد به قضاوت طراح وب در زمانی که آنها به شما چیزی است که شما می خواهید کار نمی کند و یا این است که بهترین راه برای به انجام رساندن اهداف خود نیست. پس از همه، شما آنها را به دلیل تخصص خود پرداخت. سعی نکنید به آنها بگویید که چگونه به انجام کار خود را.OK از آن است که نیاز به یک طراح وب سایت می شود، تأیید شما در هر مرحله بازاریابی آنلاین را تحت تاثیر قرار دهید. برخی از این ایده ها شامل ترویج وب سایت از طریق خبرنامه و ارسال آن به شرکاء، انتشار آگهی، ارسال کارت پستال و یا انتشار آنلاین مقاله و ارسال ایمیل می باشد. همچنین انتشار مطالب و محتوای وب سایت در سراسر دنیا کمی زمان نیاز دارد. چند روز وقت برای انجام ارسال ایمیل به آدرس های مختلف و مرتبط نیز در نظر بگیرید. اگر زمان کافی برای ارسال نرخ موارد کلی وب سایت تان در نظر بگیرید، در هزینه های خود صرفه جویی کرده و پول ذخیره خواهید کرد – اما معمولاً گرفتن نتایج زمان بیشتری طول خواهد کشید. اگر اقدام به توزیع اعلامیه و یا قرار دادن آگهی و تبلیغات در مجلات کرده اید برای انجام فعالیت های مورد نظر، زمان کافی برای هر یک روی میزان حجم ترافیکی که کلمات کلیدی خاصی جذب کرده است، میگذارند. در حالی که این اندازه گیری از پتانسیل کلمات کلیدی هدفمند است اما قطعاً تنها معیار مهم اندازه گیری نخواهد بود. تناسب (تناسب کلمات کلیدی با موضوع وب سایت)، ارزش ها و اعتبار تجاری و رقابت نیز در این اندازه گیری بسیار مهم می باشد. اغلب تحقیقات در شرایطی صورت گرفته که این موارد در نظر گرفته نشده و در این صورت کلمات کلیدی نادرستی انتخاب می شود.در مرحلهء اول، ابزار آنالیز کلمات کلیدی، ارزیابی میزان ارتباط کلمه کلیدی با محتوای وب سایت را انجام می دهد. این مسئله بسیار مهم است که تک تک کلمات کلیدی بی ربط با محتوای وب سایت حتماً حذف شود. ثانیاً این مسئله نیز بسیار پر اهمیت می باشد که قسمت وسط سمت راست بعلاوه وسط صفحه اولین جایی هستند که نگاه های بازدید کننده را به خود جلب میکنند.با استفاده از این روش، طراحان وب سایت ها تلاش می کنند تا مسیر حرکت چشمان بینندگان را به سوی خود جلب کنند درست همانند همان کاری که یک شیرینی فروش، با بوی شیرینی اینکار را انجام می دهد. یک طراح حرفه ای فروشگاه اینترنتی، بخوبی می داند چه طرحی را طراحی کند تا نگاه ها را بسوی خود معطوف کند.چنانچه قصد دارید تا فروشگاه اینترنتی را باز کنید یا قبلا چنین فروشگاهی را دارا می باشید، اطمینان حاصل کنید که مبانی فروش آنلاین و اینترنتی را بخوبی می دانید. با یک طراح وب سایت مجرب مشورت کنید. ترجیحا شخصی که تجربه ای طولانی در فروشگاه های اینترنتی دارد.صحبت کردن با طراحی وب سایت با راتین
[ جمعه 27 فروردين 1395 ] [ 2:16 ]
[ Amir ][ بازديد : 182 ]
آخرين مطالب ارسالي
اینفوگرافیک در طراحی سایت تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393 طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا) تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393 در طراحی سایت چکار نکنیم؟ تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393 اهمیت محتوا در طراحی سایت تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393 قواعد و اصول طراحی سایت تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393 رعایت اصول سئو در وب سایت جوملا تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 چگونگه نیازهایتان را به طراح وب سایت تان بگویید تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 طراح سایت تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 شرکت راتین تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 نقش اینفوگرافیک در طراحی وب سایت تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
صفحات سایت
تعداد صفحات : 6
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |